SAGE 200Adv. l’evolució de MURANO cap a una solució INTEGRAL per la teva empresa

10 RAONS PER EVOLUCIONAR A SAGE 200Advanced

Sage 200Advanced, és una solució INTEGRAL per tot el teu negoci; Adaptable, configurable, escalable i segura, per a una evolució empresarial de futur.

Millores totes les àrees en connectivitat, automatització de tasques, seguretat, solvència, funcionalitat i integració amb tot l’ecosistema comunicatiu que et proporciona S200Adv. (Bancs, Proveïdors, col·laboradors, clients, i altres programaris externs, etc…) tot això amb un maneig fàcil i intuïtiu, pensat de forma ergonòmica per millorar l’ús diari.

01. Millora el Rendiment i la Productivitat.

Sage 200Advanced fa més fàcil les tasques del dia a dia optimitzant els teus processos clau, gràcies als seus assistents i regles de negoci.

Automatitza tasques i millora l’accessibilitat a tota la informació, aprofitant al màxim els recursos de l’escriptori de treball. Gràcies a això, augmentaràs significativament la teva productivitat.

La recerca d’informació és tan simple amb saber el que vols buscar i fer la teva petició a Sage 200Adv, el seu cercador Intel·ligent fa la resta. Crea les teves pròpies regles de validació de processos, genera accions, avisos o informes de resposta perquè la teva organització actuï en conseqüència.

Rep dades clau del teu negoci (KPI’s) a l’iniciar la teva sessió a Sage 200Adv i facilita les preses de decisió a l’instant.

Mantingues el teu programa sempre actualitzat gràcies a Live Update, tu ets qui decideix en quin moment es realitzen els processos d’actualització de noves versions.

02. Treballa sense menús.

La seva acurada interfície et fa la feina més fàcil. Tan clar, tan fàcil i tan còmode que es manega sense menús.

Sage 200Advanced augmenta dràsticament la productivitat gràcies a la millora de les principals pantalles de treball diari, perquè la gestió de la informació que apareix en el dia a dia sigui més àgil i dinàmica.

Podràs interactuar amb Sage 200Advanced aplicant la intel·ligència de recerca lògica de la informació. Com si dialoguessis amb algú. No memoritzis el menú de treball. Sol·licita tan sols la tasca que vols dur a terme.

Guanya temps, redueix esperes, augmenta la teva productivitat gràcies a aquesta forma de treballar. Fes servir dreceres o accessos preferits, però de forma diferent a com ho estaves fent en l’actualitat. Sage 200Advanced et descobreix una dimensió diferent a l’ús dels menús de treball.

03. És molt fàcil d’utilitzar.

Ha estat dissenyat enterament pels propis usuaris, per això és extremadament intuïtiu.

Trobaràs sempre les dades, el procés, la informació, de forma ràpida i precisa i sense perdre’t per l’aplicació.

Hem creat Sage 200Advanced basant-nos en l’experiència d’ús de molts usuaris i en les seves necessitats encara no cobertes. Per això resol la major part de les rutines diàries dels nostres usuaris.

Perquè cada dia repetim molt el que hem fet el dia anterior llevat d’excepcions o moments de tancament, facturació, etc., i aquest dia a dia ha de ser més àgil, senzill i fàcil de portar a terme, sense gairebé necessitat de pensar.

A Sage 200Advanced hem aplicat aquests ensenyaments per donar-te comoditat en les teves interaccions.

04. Totalment Escalable

Sage 200Advanced és una proposta integral de control i gestió de negoci adaptable a les teves necessitats actuals, però amb la vista posada en creixements futurs.

Fes créixer el teu negoci i pren decisions en temps real a partir d’una visió més precisa i fiable del teu negoci. Creix ràpid i amb intel·ligència amb Sage 200Adv.

Perquè Sage 200Adv és obert, pots construir-hi el que imaginis per al perfecte control de la teva gestió empresarial. Els límits els posaràs tu.

Construeix el camí més directe per accedir a la informació veraç i útil que necessitis per dur a terme accions arribat el moment.

Utilitza la seva plataforma de gestió de negoci intel·ligent i modela cada pas perquè et sentis segur/a fort i precís/a per guanyar en el teu mercat. Sage 200Adv és la teva clau per conquerir el futur, el teu futur.

05. Integrat amb Ms Office.

Sage 200Adv està integrat amb Ms Office, obtenint més productivitat ja que amplies les teves possibilitats d’informació i connectivitat.

Perquè cada segon compte per tu i si el més habitual és que consultis i gestions periòdicament el teu compte de correu, no creus que has de poder tenir informació sobre temes sensibles d’un client o un proveïdor directament quan consultes un correu seu?

Ara des de MS Outlook consulta els principals KPI ‘s dels teus clients o proveïdors a través d’estar connectat amb Sage 200Adv.

No perdis ni un segon i pren el pols al teu negoci des de qualsevol de les seves àrees.

06. La connectivitat al futur.

La seva capacitat de connectivitat permet ampliar la seva funcionalitat amb les millors solucions complementàries del mercat: mobilitat, ecommerce, business intelligence, sincronització i conciliació bancària automàtica, integració i comptabilització de factures, interacció intel·ligent amb MS Outlook i amb qualsevol App publicada en l’ecosistema Sage.

Un veritable desplegament de tecnologia adaptable a múltiples orígens i destinacions de la informació, perquè el teu negoci mai estigui desinformat.

Amb total transparència i control del temps d’actualització de les dades. Connectat també amb l’Administració de l’Estat (AEAT & TGSS) tant a nivell fiscal, Comptable, Impositiu i de liquidació de processos relacionats amb la gestió de persones.

07. Fàcil gestió simultània d’activitats.

Gestiona les diferents activitats que succeeixen en el dia a dia d’una empresa (registrar un albarà mentre es consulta una comanda i es realitza una consulta d’estoc), amb una senzilla interfície d’usuari, mostrant de manera prioritària en cada moment només allò que és rellevant per a tu, i ordenant la informació segons criteris de localització visual.

Multiempresa, multiprocessos, multipantalla.

Mantingues activa qualsevol activitat mentre consultes altres accions i alhora interactues en altres processos manuals o automatitzats.

Tot en un mateix instant i mantenint totes les prestacions que necessites en aquest moment.

08 Perzonaliza’l al teu gust. 

Personalitza el teu entorn de treball afegint menús, opcions d’accés directe, informes, escriptoris, widgets, KPI ‘s, etc.

Adapta’l a la teva forma de treballar, d’arribar a la teva informació, de veure les coses que de veritat t’importen.

Fes que el teu espai de treball sigui còmode, agradable, al teu gust i que cada col·laborador teu es senti com realment vulgui sentir-se.

Passem moltes hores davant de la nostra eina de treball, que sigui doncs el més adaptat a tu possible. Tu ets qui ho personalitza.

09 Atenció al client multicanal.

El seu nou rang de serveis permet obtenir respostes àgils a les teves necessitats.

Tindràs comunicació il·limitada a través de telèfon, xat o correu electrònic i suport en horari estès.

Disposar de resposta de servei només pel canal de veu tradicional ja no és el que se li suposa a una solució d’alta Connectivitat.

Amb Sage 200Cloud disposes d’altres vies d’accés i resposta de servei d’acord amb les necessitats actuals. Descobreix tot un món d’interactivitat multimèdia en les teves relacions de servei amb Sage.

10. Presa de decisions en temps real.

Sage 200Adv és una solució de gestió integral, automatitzada i que es pot personalitzar.

Això et permet disposar de qualsevol informació que necessitis del teu negoci de forma actualitzada, en qualsevol moment i en qualsevol lloc.

Així la presa de decisions és més àgil i segura. A través dels nous mòduls CRM, la gestió activa del client forma part indissoluble i indispensable d’aquesta gestió integrada que és Sage 200Adv.

10 Raons per evolucionar a SAGE 200Advanced

Mira les novetats de SAGE 200Advanced

Catàleg de SAGE 200Advanced

Connecta la teva empresa amb el futur en unes condicions immillorables.

Com a client preferent de Sage Murano, tens la possibilitat d’evolucionar cap a la nova solució Sage 200Adv el software que revoluciona la forma d’entendre la gestió empresarial, sense gairebé assabentar-te. Salta’t les condicions habituals de contractació i aprofita l’oportunitat gaudir de Sage 200Adv a un preu exclusiu.

 

Aprofita l’oportunitat i Connecta amb el futur: passa’t a Sage 200Adv!

+ Bonus 1

Nou sistema de subscripció mensual, anual o trianual. Escull el métode que millor s’adapti a les teves necessitats.

 

+ Bonus 2

Formació online inclosa. Cada usuari pot accedir a la web de formació de Sage 200Adv, i practicar i obtenir els coneixements per treure el màxim rendiment del nou programa.

 

+ Bonus 3

Sage 200Adv t’ajuda a adaptarte al RGPD gracies a la incorporació de noves funcionalitats que faciliten el cumpliment de la nova normativa.

 

+ Bonus 4

Hi ha una forma de mantenir actualitzada la teva instal·lació  amb les últimes versions a Sage 200Adv. Pots establir els horaris que més et convinguin i Live Update s’encarrega de comprovar si hi han noves versions i fa la descàrrega i instal·lació de forma totalment des assistida, per que tu puguis dedicar-te al teu negoci.
 

+ Bonus 5

Integració amb Office 365. Comparteix la teva informació a One Drive. Podràs gestionar la teva agenda online i contactar amb els teus clients o proveïdors a través de Skype.
 
 
 

Vols el teu pressupost personalitzat en un click?

  • Oferta vàlida fins el final del seu contracte de manteniment de Sage murano.