Aplicacions per mòbil APPS empresa. Tens una APP pensada per millorar la competitivitat de la teva empresa o despatx i no sap per on començar?
Necessites una APP mòbil B2B per implicar els teus clients en el procés de vendes i serveis de la teva empresa o despatx?
Ets responsable de màrqueting i serveis, i busques un catàleg digital o APP que formi part de la imatge i comunicació corporativa, de la teva empresa o despatx?
Busques la manera de millorar opcions del teu BMS o programa de gestió amb una APP?
Vols eines altament efectives i eficients en moltes àrees empresarials per clients, distribuïdors, treballadors, directors i gerents, com son les APPS?
Els teus client son mòbils, ho és la teva empresa o despatx?
Ja no pots posar en dubte la necessitat de mobilitzar les teves empreses. Fins i tot els teus treballadors disposen de dispositius d’última generació en el seu àmbit domèstic, i des de l’empresa hem de saber aprofitar tot el coneixement que tenen de les noves tecnologies, per millorar l’eficiència, la conciliació familiar i en definitiva el benestar general dins la teva empresa o despatx.
I no parlem dels teus clients!
Per les mateixes raons, els teus clients esperen disposar d’un servei àgil, controlat, i immillorable, fent ús de les aplicacions mòbils. El teu client millorarà la percepció de tecnificació de la teva empresa, si sap que tens implantades eines de mobilitat a diferents àrees de la teva empresa. Des de la gestió de comandes, control de butlletes de feina, gestió de magatzem, analítica i estadística, o tot allò que puguis imaginar, farà que el teu client percebi un alt nivell de control intern, i directament una millora en els serveis que rebrà.
XARXA CONTROL, desenvolupa APPS pròpies, i implanta solucions com les següents:
Prevenda i Autovenda per android o windows mobile
Vols recuperar el control de les comandes dels comercials i els pendents dels teus clients?
Programa prevenda i autovenda per a PDA, Smartphones o Tablet PC amb sistema operatiu Android i Windows Mobile. D’ús simple i intuïtiu, solució destinada a l’automatització dels equips de venda i flotes de repartiment de la seva empresa.
- Múltiples documents de venda (comandes, albarans, factures …)
- Possibilitat de treballar amb diferents sèries de numeració.
- Observacions a nivell de document i línia.
- Cercador ràpid mitjançant codi o descripció.
- Selecció mitjançant llistes desplegables de família / article.
- Proposta de comandes en base a l’històric de venda del client.
- Dades mestres de clients.
- Assignació de clients per comercial.
- Agrupació de clients per rutes de visita.
- Control de clients visitats.
- Consulta de rebuts pendents.
- Gestió de cobraments.
- Dades mestres d’articles.
- Múltiples tarifes de preus.
- Factors de conversió a la unitat de venda.
- Catàleg d’imatges (venda sobre catàleg).
- Càrrega i descàrrega de vehicle.
- Control de traçabilitat.
- Cerca per codis de barres.
Connexió amb els principals Business Management Sistems de SAGE
- SAGE 200 ADVANCED EDITION
- SAGE 200C
- SAGE 50C
- SAGE 100
- SAGE MURANO
- LOGIC CLASS
- EUROWIN
- FACTURA PLUS S&P
- LOGIC WIN GLOBAL
Sistema de Gestió de Magatzems SGA mòbil
Vols recuperar el control de la cadena de subministres de la teva empresa?
Complert programa per la gestió de magatzems que cobreix tota la operativa logística. Es el complement perfecte per la gestió logística des de un dispositiu mòbil connectat 100% on-line al BMS de l’empresa. T’ajudem a implantar els teus pròpis codis de barres. Controla tot el que passa al teu magatzem de forma eficient i a temps real.
-
Recepció de compres.
-
Devolucions de vendes.
-
Traspàs entre Magatzems.
-
Generació d’etiquetes.
-
Notificar incidències per falta de gènere o mercaderia en mal estat.
-
Suporta múltiples magatzems.
-
Ubicació caòtica o fixa.
-
Format ubicació configurable (magatzem, passadís, columna i nivell).
- Afegeix control de magatzems caòtics a SAGE
- Ubicació de palets, caixes o unitats en estoc caòtic.
-
Regles d’ubicació segons ordre de sortida (LIFO, FIFO y FEFO).
-
Zones de magatzem (Picking, platja, qualitat, devolucions, etc…)
-
Re-ubicacions.
-
Inventari permanent o programat
-
Regularització per producte.
-
Regularització per ubicació.
-
Informes de estoc per producte i/o ubicació
-
Articles compostos o kits.
- Aprofita els temps morts al magatzem per fer inventari!
-
Preparació de comandes.
-
Preparació per prioritat, data o ruta / transportista.
-
Entregues parcials o totals de la comanda.
-
Traspàs entre magatzems.
-
Packing List.
-
Entrada de lots, dates de caducitat o nº de sèrie.
-
Registre de moviments per usuari.
-
Devolucions (totals o parcials)
-
Re-ubicacions.
- amb lector de codi de barres.
Connexió amb els principals Business Management Sistems de SAGE
- SAGE 200 ADVANCED EDITION
- SAGE 200C
- SAGE 50C
- SAGE 100
- SAGE MURANO
- LOGIC CLASS
- EUROWIN
- FACTURA PLUS S&P
- LOGIC WIN GLOBAL
Aplicació mòbil Servei Tècnic o Instal·lacions
Vesteix als teus Tècnic amb una potent eina de treball, que els permeti gestionar els partes assignats, imputant el temps, personal, material i despeses. Organitza el seu temps i millora la qualitat del servei.
Aprofita la mobilitat que et dona aquesta aplicació i les seves funcionalitats per optimitzar la gestió de les ordres de treball assignades i millorar la productivitat i imatge de l’ empresa. Elimina la paperassa i evita que oblidin material per facturar. Imputa correctament les despeses i obté un control absolut dels costos de cada servei o instal·lació.
-
No totes les ordres de treball tenen la mateixa dificultat i prioritat. Assigneu la ordres de treball al tècnic apropiat.
- Consulteu en cada moment en quin estat es troba una ordre de treball. Un cop tancada, passa a facturació.
- Signatura del client. Per a la tranquil·litat del client, deixa constància que el servei ha estat tancat satisfactòriament.
- L’aplicació està totalment oberta a modificacions i noves funcionalitats que la seva empresa necessiti.
- Registre d’hora d’entrada i de finalització del servei.
- Càlcul automàtic del cost de mà d’hora segons la categoria de cada tècnic.
-
Imputi les despeses que li corresponguin a cada ordre de treball (dietes, quilometratge, autopistes, etc …
- Afegeix a l’albarà de servei el material emprat perquè no s’oblidi res per facturar.
- Afegeix notes a les ordres de treball amb indicacions del treball a realitzar perquè el tècnic prevegi el material necessari.
- Deixa una còpia impresa al client amb el treball realitzat i el material emprat. O envia’l al moment per correu electrònic.
Connexió amb els principals Business Management Sistems de SAGE
- SAGE 200 ADVANCED EDITION
- SAGE 200C
- SAGE 50C
- SAGE 100
- SAGE MURANO
- LOGIC CLASS
- EUROWIN
- FACTURA PLUS S&P
- LOGIC WIN GLOBAL
Vull més informació d'APPS
Horari d’atenció comercial:
dilluns a divendres de 8h.-15h.